Powered By Blogger

16 Ağustos 2012 Perşembe

İşte evime , köyüme döndüm.Dört bacaklı kızıma da kavuştum..Sürüne sürüne bir hal oldu belli özlemiş!!!Ama bütün özlemi birkaç dakikada geçer bilirim.. Cici mamasını verip suyunu tazeleyince yine son günlerdeki alışkanlığı neresi ise ???(dolap üstü ,yatağımda baş köşe,koltuk tepesi sehpa altı v.s )kıvrılıp babası gelinceye kadar uyuyacak ve babasının araba sesini duyduğu andan itibaren beni satacak ve babayla aşk yaşamaya başlayacak..... Babasıdaölse yorgunluktan bu aşka özenle karşılık verecek..Alan memnun, satan memnun ..Kızım çok işini biliyor hayret ediyorum Sadece ''miyav''diyerek bütün derdini anlatıyor..Arif olan onlarmı bizlermiyiz bir türlü anlayamıyorum???

  •  
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. Aman tanrım bu bizim minik Uğurumuz torba evindeki o güzel günler geldi aklıma bir de kardeşi şans vardı ama o bizi bırakıp gitmişti sensiz bodrum pek tatsız be Asucum seni özlüyoruz
    Serap

    YanıtlaSil