Powered By Blogger

7 Ağustos 2014 Perşembe

İşte nihayet vakit bulabildim...

Ve daha resimleyemediğim naşi armutum,çanakkale domateslerim,yan gelmiş yatan kavun ve yerli tohum karpuzlarım vede aklıma gelmeyenler..Doğa bereketli ama...Allah bütün çiftçilere ,ekmeğini bundan kazanan üreticiye yardım etsin.Çok emek,sulaması,ilaçlaması ayıklanması yok sırığı ,çapası ciddi zor iş...Birde benim gibi abartınca toplamaya yetişemediğin gibi torba ,torba dağıtıyorsun..Hoş bir duygu ürettiğinin neticesini almak ...Kırmızı eriklerimin reçeli harika oldu..Maamafi hepsi kurtluydu..İlaçlama yapmayınca kurduna katlanıyorsun..Lezzetine mani değil nasılsa..Elmalarımı pişiriyorum elmalı küçük kukiler yapmak için..Bu yaz bahçede çiftçilikle geçiyor..Seneye biraz daha sakin olacağım galiba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder